پروژه برادران حسینی برای افزایش فروش کمپین تبلیغاتی یلدا سال 97 بود.
مساله: چطور نرخ مراجعه کنندگان به پیج و سایت را با درصد بهینه تری به مشتری تبدیل کنیم.
سوپروایزر پروژه: پروفسور حادجیکریستیدیس
متودولوژی: ایجاد محصول آجیل اقتصادی و دسته بندی مشخص آجیل سفارشی و آجیل سنتی
تئوری های پروژه: حسابداری ذهنی، اثر زمینه، معماری انتخاب
نتیجه: افزایش فروش گران ترین آجیل (به دلیل اثر زمینه ایجاد شده) و فروش بالای آجیل اقتصادی در کنار اشتراک گذاری بسیار زیاد این محصول بین مخاطبین.