- چرا دوره قیمت گذاری؟
مجموعه KPMG که از بهترین شرکت های مشاوره مدیریتی دنیاست، در مطالعه ای عنوان کرد که حدود 70% کسب و کارها، محصولات و خدماتشان را کمتر از ارزشی که دارند قیمت گذاری می کنند.
از طرف دیگر، تجربه چند سال اخیر من نشان می دهد، بسیاری از کسب و کارها قیمت گذاریشان مبتنی بر هزینه است. یعنی هزینه هایشان را محاسبه میکنند و حاشیه سودی را در نظر میگیرند و قیمت گذاری میکنند. این راه حل از دو جهت ایراد دارد:
1. سود کمتری کسب می کنند.
2. خیلی از مشتریان، اگر با قیمت پایینتر از ارزش یک کالا یا خدمات روبه رو شوند، به آن اعتماد نمی کنند
این دوره به شما یاد میدهد چطور قیمت گذاری بر اساس ارزش محصول یا خدمات را انجام دهید.
- بخش های کوتاهی از دوره قیمت گذاری کامل
- محتوای دوره آموزشی قیمت گذاری کامل
- دوره آموزشی قیمت گذاری کامل برای چه کسانی مفید است؟
کسانی که کسب و کاری دارند و میخواهند برای قیمت گذاریشان روش و شیوهای در پیش گیرند.
کسانی که قصد دارند از ابتدا محصول و یا کسب و کاری را قیمت گذاری کنند.
کسانی که دوست دارند نحوه قیمت گذاری کمپانی های اپل یا مرسدس بنز را متوجه شوند.
این دوره برای کسانی که میخواهند نحوه ادراک مشتریان را درک کنند مفید است.
- خرید دوره: در جدول زیر، قیمت دوره های قیمت گذاری را میبینید. شما اکنون در صفحه دوره قیمت گذاری کامل هستید. در این دوره، تمام مباحث دوره مبانی قیمت گذاری، دوره تغییر ادراک مشتری، همراه با روانشناسی اعداد و معماری انتخاب را می بینید. توصیه ما انتخاب این دوره برای افراد است.
اکنون میتوانید به بالای صفحه برگردید و از سمت چپ صفحه برای خرید اقدام کنید.
-
سرفصل اول
- اثر دارونما و ادراک مشتری-1
- ادراک در قیمت گذاری-1
- از دست دادن-1
- استراتژی عمومی قیمت گذاری 1-1
- استراتژی عمومی قیمت گذاری 2-1
- استراتژی قیمت گذاری – بازار و رقبا-1
- ارزش واقعی و ارزش ادراک شده-1-
- استراتژی قیمت گذاری – بر اساس محصول-1
- استراتژی های عمومی قیمت گذاری-1
- اسلایدهای دوره-1
- اصطکاک-1
- اطلاعات مورد نیاز برای قیمت گذاری-1
- انصاف-1
- انواع فریم ها-1
- انواع فریم ها – قسمت دوم-1
- بخش اول طعمه-1
- برخی چالش های قیمت گذاری-1
- تصمیم های تحت ریسک-1
- تعریف معماری انتخاب و گزینه پیش فرض-1
- تلاش ادراک شده-1
- تمایل به حالت موجود-1
- جلوگیری از فریمینگ-1
- حسابداری ذهنی-1
- رایگان و قیمت گذاری-1
- رفرنس قیمتی-1
- روانشناسی قیمت بخش پنچم و پایانی-1
- روانشناسی قیمت چهارم-1
- روانشناسی قیمت قسمت اول-1
- روانشناسی قیمت قسمت دوم-1
- روانشناسی قیمت قسمت سوم-1
- زمان در معماری انتخاب-1
- سود مازاد-1
- فریم محصول – فریم تجربه-1
- فریم های زبانی-1
- قیمت گذاری مبتنی بر هزینه و ارزش-1
- کمیابی و قیمت گذاری-1
- کوییز فریمینگ-1
- گزینه های زیاد-1
- لنگر-1
- لنگر و فریمینگ-1
- مثال قیمت گذاری-1
- مثال مبتنی بر ارزش-1
- مثال نسبیت-1
- مثال های انصاف و جمع بندی آن-1
- مثال های بیشتر فریمینگ-1
- مثال های بیشتر معماری انتخاب-1
- مراحل قیمت گذاری-1
- مشتریان قدیم و جدی-1
- مشتریان قدیم و جدید-1
- مقابله با گزینه های زیاد-1
- مقدمه انواع فریمینگ-1
- مقدمه دوم فریمینگ-2
- مقدمه فریمینگ-1
- مقدمه قیمت گذاری-1
- مهارت نرم و سخت در قیمت گذاری-1
- نحوه بیان ویژگی ها-1
- نسبیت
- نسبیت و لنگر-1
- نگاه از زوایای مختلف به قیمت گذاری-1
- هزینه از دست رفته-1
- ویدیو ارائه قیمت استیو جابز-1